مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-07اقتصادي

تامین 3800 واحد پارکینگ شرط بهره برداری از بیمارستان جدید شهدای تجریش


شهردار منطقه یک در مورد وضعیت پروژه توسعه بیمارستان شهدای تجریش توضیحاتی ارائه کرد و اعلام کرد که در صورت عدم تامین 3800 واحد پارکینگ اجازه بهره برداری از بیمارستان را نمی دهند.

- شهردار منطقه یک در مورد وضعیت پروژه توسعه بیمارستان شهدای تجریش توضیحاتی ارائه کرد و اعلام کرد که در صورت عدم تامین 3800 واحد پارکینگ اجازه بهره برداری از بیمارستان را نمی دهند.

حمیدرضا حاجوی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت ساختمان توسعه بیمارستان شهدای تجریش گفت: اساسا این ساختمان به لحاظ موقعیت سوق الجیشی در بهترین نقطه تهران قرار دارد که در خیابان شهرداری در نزدیک ترین فاصله به میدان قدس و در مسیر قطب گردشگری شمال تهران واقع شده است.

وی با بیان این که به عنوان یک کارشناس و شهرساز اعلام می کنم که این ساختمان به لحاظ قواعد شهرسازی با قواره نامناسب دید و منظر البرز را برای شهروندان پایتخت کور کرده است، اظهار کرد: ما در مورد این ساختمان میراث دار مدیریت شهری قبلی هستیم که مشکلات محیط زیستی فراوانی را نیز می تواند برای تهران داشته باشد، چرا که سطح بنا، غلات ها و مسیل های آب زیرسطحی در این منطقه بالا است و فاضلاب و پساب عفونی این بیمارستان در آینده قابل توجیه برای مردم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 3800 واحد پارکینگ شرط بهره برداری از بیمارستان جدید شهدای تجریش

تامین 3800 واحد پارکینگ شرط بهره برداری از بیمارستان جدید شهدای تجریش