مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 23:322022-03-06سياسي

توسعه فضای سبز اردبیل نیازمند همت اساسی است


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: توسعه فضای سبز اردبیل نیازمند همت اساسی است و با توجه به موقعیت جغرافیایی استان اردبیل و نعمات الهی به این منطقه سرانه فضای سبز در استان نه تنها در حد کشور بلکه باید به فراتر از آن نیز برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی شامگاه امروز در حاشیه مراسم درختکاری که در جوار دریاچه شورابیل برگزار شد، اظهار کرد: انسان نسبت به طبیعت پیرامون خود تعصب خاصی دارد به طوری که همواره علاقه مند به زندگی در محیطی تمیز و سرسبز است.

وی افزود: داشتن محیط زیست تمیز و پوشش گیاهی فراوان هوای پاک را به دنبال خواهد داشت و هر درخت مثل یک کارخانه اکسیژن سازی عمل می کند، لذا باید تمام تلاش خود را در راستای افزایش سرانه فضای سبز در استان انجام دهیم.

آیت الله عاملی با اشاره به ارزش و اهمیت درختکاری یادآور شد: یکی از عبادت ها در دین مبین اسلام درخت کاری است و این موضوع باید مورد توجه هر انسانی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: در تمام دنیا با توسعه فضای سبز و کاشت درخت در سطح شهر نسبت به ایجاد جذابیت برای گردشگران اقدام می شود و لذا در اردبیل که به عنوان ییلاق شهر ایران معروف است نیز باید نسبت به توسعه فضای سبز اهتمام ویژه ای داشت و از نظر توسعه فضای سبز سرآمد کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضای سبز اردبیل نیازمند همت اساسی است

توسعه فضای سبز اردبیل نیازمند همت اساسی است