مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 23:122022-03-06اقتصادي

مشکل تردد کشتی های ایرانی به قطر حل می شود


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از حل مشکل تردد کشتی های ایرانی به قطر در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بندر بوشهر، جزیره نگین و جزیره خارک به عنوان مرکز صادرات محصولات و مواد خام نفتی، بندر عسلویه و سایر بنادر بوشهر از اهمیت بسیار بالایی برای کشور برخوردار هستند و حجم عظیمی از ترافیک دریایی کشور را در حوزه مواد نفتی و غیرنفتی به خود اختصاص داده اند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات بسیار خوب صورت گرفته پس از سفر های اخیر رییس جمهور به کشور های منطقه و گشایش های حاصل شده، رشد خوبی در حوزه صادرات و واردات داشته ایم و در بندر بوشهر نیز شاهد رشد 22 درصدی نسبت به سال گذشته هستیم که نویدبخش رونق فعالیت های دریایی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فعالیت های نفتی، صادرات نفت خام از 1،5 میلیون بشکه فراتر رفته است، تصریح کرد: مجموعه بنادر استان بوشهر در حال پشتیبانی از این فعالیت ها است تا صادرات مواد نفتی و نفت خام به بهترین شکل ادامه پیدا کند.

صفایی در خصوص بهبود مبادلات تجاری بین ایران و قطر پس از سفر رییس جمهور به دوحه، گفت: سفر رییس جمهور به قطر یک نقطه عطف تاریخی بود و تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تردد کشتی های ایرانی به قطر حل می شود

مشکل تردد کشتی های ایرانی به قطر حل می شود