مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 22:372022-03-06سياسي

پیام اینستاگرامی امیرعبداللهیان در دومین سالگرد درگذشت حسین شیخ الاسلام


وزیر امور خارجه در آستانه دومین سالگرد درگذشت حسین شیخ الاسلام با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش یاد این دیپلمات پیشین کشورمان را گرامی داشت.

- وزیر امور خارجه در آستانه دومین سالگرد درگذشت حسین شیخ الاسلام با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش یاد این دیپلمات پیشین کشورمان را گرامی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیر عبداللهیان،در صفحه اینستاگرام خود در این ارتباط نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم در آستانه دومین سالگرد عروج برادر عزیزم مهندس حسین شیخ الاسلام یاد و خاطره آن یار و دوست عزیز را گرامی می دارم.

همه دوستان و همکاران محترم در وزارت امور خارجه همچنان در فراق برادری نجیب و مومن و یاری عزیز و دوستی دلسوز هستند و صداقت، راستی، درستی، پایبندی به شرع و وظیفه شناسی و اهتمام ایشان به منافع و مصالح کشور را در تمامی لحظات عمر شریفش به نیکی به یاد دارند.

صدای حق طلبی و عدالت خواهی مشفقانه شیخ الاسلام عزیز در حمایت از مقاومت به خصوص فلسطین و لبنان و غریو فریاد آن دیپلمات پرتلاش و خستگی ناپذیر بر سر اشغالگران و دشمنان امت اسلامی به عنوان دیپلمات انقلابی در یاد و قلب ما همیشه طنین انداز است.

امید آن که با استعانت از خدای سبحان رهرو صادقی در مسیر اهداف بلند و نیت مخلصانه آن سرباز مومن ولایت در دستگاه دیپلماسی و در خدمت به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام اینستاگرامی امیرعبداللهیان در دومین سالگرد درگذشت حسین شیخ الاسلام

پیام اینستاگرامی امیرعبداللهیان در دومین سالگرد درگذشت حسین شیخ الاسلام