مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 20:422022-03-06ورزشي

گایبوف: برای تعامل ویژه در حوزه ورزش های سنتی با ایران، آماده ایم


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی با وزیر ورزش کشور جمهوری آذربایجان دیدار و گفت وگو کردند.

- به نقل از سایت رسمی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی؛ بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست سالانه کنفدراسیون جهانی ورزش های قومیتی در باکو، دکتر سینا کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان با فرید گایبوف وزیر ورزش جمهوری آذربایجان دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار گایبوف ضمن عرض تسلیت به دکتر کلهر به مناسبت درگذشت خواهرشان، گفت: کشور آذربایجان و ایران با یکدیگر برادرند و اشتراکات دینی، فرهنگی، مذهبی و … فراوانی با یکدیگر دارند.

وی افزود: در حوزه ورزش نیز، بخصوص گسترش ورزش های سنتی آماده همکاری ویژه با ایران هستیم که قطعا به نگه داشتن آداب ها و گذشته هر دو کشور کمک شایانی خواهد شد.

دکتر سینا کلهر نیز گفت: نوروز می تواند بهانه ای برای همکاری و برگزاری جشنواره های آیینی و مسابقات ورزش های سنتی و بازی های بومی، محلی باشد و دو کشور می توانند در این زمینه همکاری مشترک مناسبی داشته باشند.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: گسترش، احیا و ترویج ورزش های سنتی و بازی های بومی، محلی در اولویت کاری ماست و در این زمینه می توانیم به موفقیت مشترک دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گایبوف: برای تعامل ویژه در حوزه ورزش های سنتی با ایران، آماده ایم

گایبوف: برای تعامل ویژه در حوزه ورزش های سنتی با ایران، آماده ایم