مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 19:522022-03-06اقتصادي

تشدید نظارت با بر بازار شب عید/ مردم از گران فروشی رنج می برند


رییس کل دادگستری گیلان با تأکید بر لزوم تشدید نظارت بر بازار شب عید، گفت: مردم از گران فروشی و قیمت بالای اجناس رنج می برند.

- ، حجت الاسلام حمزه خلیلی در دوازدهمین نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به لزوم نظارت بر بازار در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: مردم از گران فروشی و قیمت بالای اجناس رنج برده و خواستار تغییر ساختار نظارت ها هستند.

وی با بیان اینکه نظارت ها باید علمی و دقیق و از مبدا تا مرحله توزیع کالا را در بر گیرد، تصریح کرد: ساختارها باید اصلاح شود تا با نظارت های شدید و قاطع در مرحله توزیع کالا، گروه های فشار اقتصادی نتوانند به راحتی تخلف کرده و با افزایش قیمت ها موجب تشنج بازار شوند.

ضرورت اتخاذ اقدامات پیشگیرانه در مورد حوادث چهارشنبه آخر سال معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه در این نشست در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال تدابیر پیشگیرانه ای مطرح شد، اظهار کرد: مسئولان و متولیان امر مکلف شدند تا نسبت به اجرایی شدن مصوبات اقدام کنند.

احمد آقایی ادامه داد: در مورد موضوعاتی از قبیل پیشگیری از ساخت و ساز در جنگل ها و مراتع، تغییر کاربری اراضی کشاورزی، پیشگیری از احتکار و گران فروشی و نظارت دقیق بر مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی و خصوصی در ایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت با بر بازار شب عید/ مردم از گران فروشی رنج می برند

تشدید نظارت با بر بازار شب عید/ مردم از گران فروشی رنج می برند