مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-06اقتصادي

آبرسانی پایدار به 16 روستای کردستان در سال جاری انجام شد


در سالجاری کار تأمین آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار برای 16 روستا در 7 شهرستان استان با هزینه 245 میلیارد ریال اجرا شد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در سالجاری کار تأمین آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار برای 16 روستا در 7 شهرستان استان با هزینه 245 میلیارد ریال اجرا شد.

علیرضا تخت شاهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در شهرستان سنندج به عنوان مرکز استان آبرسانی به روستاهای تازآباد عیسی آباد و گزردره برای جمعیت 740 نفری این دو روستا انجام شد.

وی افزود: در شهرستان قروه آب شرب پایدار روستاهای شکوه آباد و قزلچه کند و سلطان آباد با جمعیت مجموع 2357 نفر تأمین شد؛ در شهرستان دهگلان نیز آبرسانی به روستاهای تیلو، ظفرآباد و سراب شیخ حسن با جمعیت مجموع 398 نفر اجرایی گردید.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: جمعیت 476 نفری روستاهای کوس عنبر و قلعه ولیانه شهرستان دیواندره نیز در سال جاری از آب شرب پایدار و سالم بهره مند شدند؛ در شهرستان بانه نیز آبرسانی به 2103 نفر در 3 روستای عباس آباد، ولی آباد و کوییچ سفلی انجام شد.

تخت شاهی افزود: در شهرستان مریوان آبرسانی به روستاهای گویچه و بیلو با 572 نفر جمعیت اجرا شد؛ همچنین آب شرب بهداشتی و سالم شهرستان سروآباد با جمعیت 468 نفر تأمین گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی پایدار به 16 روستای کردستان در سال جاری انجام شد

آبرسانی پایدار به 16 روستای کردستان در سال جاری انجام شد