مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-06سياسي

کنفرانس بین المللی «کرامت انسانی در گفتمان حسینی» برگزار می شود


با حضور جمعی از اندیشمندان ایران و عراق، کنفرانس بین المللی «کرامت انسانی در گفتمان حسینی»، 23 و 24 اسفندماه در کربلای معلا برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی ستاد فرهنگی اربعین، حجت الاسلام حمید احمدی رییس کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین از برگزاری کنفرانس بین المللی کرامت انسانی در گفتمان حسینی در عراق خبر داد و گفت: این کنفرانس به منظور تبیین ارزش ها و معارف نهضت بزرگ و الهی امام حسین علیه السلام به ابتکار ستاد فرهنگی اربعین و با مشارکت نقیب آکادمیین دانشگاه های کربلا، و بنیاد بین المللی اربعین، دانشگاه اهل البیت علیهم السلام در کربلا، دانشگاه امیر المومنین علیه السلام و پژوهشگاه امام صادق علیه السلام برگزار می شود.

وی به مشارکت برخی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی ایران و عراق در کنفرانس دو روزه کرامت انسانی در گفتمان حسینی اشاره کرد و یادآور شد: این کنفرانس از سلسله کنفرانس های معرفت و رسالت حسینی است که همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام در دانشگاه اهل البیت علیهم السلام در کربلای معلا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: برای برگزاری این کنفرانس هیئت اجرایی با عضویت 13 نفر از اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی و همچنین هیئت علمی و عضویت 11 نفر از شخصیت های علمی از دانشگاه های تهران، پژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی «کرامت انسانی در گفتمان حسینی» برگزار می شود

کنفرانس بین المللی «کرامت انسانی در گفتمان حسینی» برگزار می شود