مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-06اقتصادي

هشدار پلیس در مورد حراج های اینترنتی پایان سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدعلی آدینه لو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندانی که قصد خرید در حراج های اینترنتی نوروزی دارند، از قرار گذاشتن با فروشندگان این کالاها در مکان های مشکوک و خلوت خودداری کنند و برای رویت کالا و پرداخت پول آن حتما، در اماکن عمومی و پر تردد با این افراد قرار ملاقات بگذارند.

  رییس پلیس آگاهی استان همچنین در خصوص خرید و یا فروش لوازم دست دوم نیز هشدار داد و گفت: خریداران و فروشندگانی که در سایت های تبلیغاتی اقدام به تبلیغ کرده اند باید توجه داشته باشند تا در دام مجرمان سایبری نیفتند، در ضمن اکثر سایت های درج آگهی اعلام می دارند هیچ گونه منفعت و مسؤولیتی در قبال معامله شما ندارد.

  وی با بیان اینکه برخی افراد تحت عنوان خریدار کالای دسته دوم به خانه شهروندان مراجعه می کنند در حالیکه به دنبال شناسایی محل و راه های سرقت از منزل شما هستند، ادامه داد: کلاهبردارانی هم هستند که در یک مکان خلوت با شما قرار می گذارند تا وجه معامله را به شما بدهند در حالی که دوستان آنها در آن محل در کمین شما هستند تا آن وجه را از شما سرقت کنند و یا باج گیری کنند.

  آدینه لو  تاکید کرد: شهروندان دقت داشته باشند قبل از واریز وجه کالایی که در سایت های تبلیغاتی دیده و پسندیده اند، اول کالا را رویت کنند و با دریافت شماره ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس در مورد حراج های اینترنتی پایان سال

هشدار پلیس در مورد حراج های اینترنتی پایان سال