مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-06سياسي

رونمایی از اپلیکیشن وارنا بوم، سامانه بانی شو و صندوق نذر اشتغال مرد میدان


اپلیکیشن وارنا بوم با هدف معرفی کسب و توانمند سازی کسب و کارها، سامانه بانی شو با هدف مدیریت و سامان دهی خیریه ها و صندوق نذر اشتغال مرد میدان با هدف حمایت از کسب و کارهای نو پا و خانگی در شهرستان ورامین ایجاد شده است.

- ایسنا/تهران اپلیکیشن وارنا بوم با هدف معرفی کسب و توانمند سازی کسب و کارها، سامانه بانی شو با هدف مدیریت و سامان دهی خیریه ها و صندوق نذر اشتغال مرد میدان با هدف حمایت از کسب و کارهای نو پا و خانگی در شهرستان ورامین ایجاد شده است.

با حضور مجید درویشی فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین محمودی امام جمعه شهرستان ورامین، معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ورامین، جمعی از مسئولان ادارات و خیرین نیکوکار اپلیکیشن وارنا بوم، سامانه بانی شو و صندوق نذر اشتغال مرد میدان رونمایی شد.

مجید درویشی در این مراسم که صبح یکشنبه 15 اسفند ماه خاطرنشان کرد: بنده به سهم خود از تلاش های جوانان نخبه شهرستان برای ایجاد این سه نرم افزار کاربردی وارنا بوم ، سامانه بانی شو و صندوق نذر اشتغال مرد میدان که در جهت پیشرفت شهرستان قدم برداشته اند تشکر می کنم.

نماینده عالی دولت در ورامین بیان کرد: نرم افزار وارنا بوم، سامانه بانی شو و صندوق نذر اشتغال مرد میدان حاصل تلاش و کوشش جوانان شهرستان است که پس از سال ها امروز به ثمر نشست و می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اپلیکیشن وارنا بوم، سامانه بانی شو و صندوق نذر اشتغال مرد میدان

رونمایی از اپلیکیشن وارنا بوم، سامانه بانی شو و صندوق نذر اشتغال مرد میدان