مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-06سياسي

کلیات طرح سند مشارکتی بازآفرینی محله دروازه ری قم بررسی شد


کلیات طرح سند مشارکتی بازآفرینی محله دروازه ری قم در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان به ریاست استاندار قم مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت کار هماهنگ و تعامل بین همه بخش ها، گفت: باید از فرصت موجود برای بهره برداری از اعتبارات و مجوز های صادر شده برای سرعت بخشی به روند اجرای طرح های مرتبط با ستاد بازآفرینی شهری استفاده شود.

استاندار قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تخصیص اراضی 32 و 48 هکتاری به عنوان پشتیبان اجرای طرح های بازآفرینی شهری قم، اضافه کرد: از طریق افزایش تعاملات و هماهنگی های درون استانی و ملی، باید مسیر رسیدن به اهداف نهایی مد نظر این طرح فراهم گردد.

شاهچراغی با اشاره به اعتبارات تخصیصی و مجوز های صادره برای پروژه های اولویت دار شهری در سفر ریاست جمهوری به قم، ادامه داد: با هم افزایی و استفاده مناسب از ظرفیت های موجود، زمینه عملیاتی شدن این پروژه ها فراهم شود.

استاندار قم با بیان این که شهر قم از منظر اجتماعی و فرهنگی نیازمندی های فراوانی دارد ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های مناسب و بهره مندی از ظرفیت ها و امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات طرح سند مشارکتی بازآفرینی محله دروازه ری قم بررسی شد

کلیات طرح سند مشارکتی بازآفرینی محله دروازه ری قم بررسی شد