مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-06سياسي

طرح طبقه بندی مشاغل در منطقه آزاد اروند باید اجرایی شود


قوانین کشوری شامل همه سزمین های مادری می شود و مناطق آزاد نیز مشمول و مجبور به اجرای قوانین طرح طبقه بندی مشاغل هستند و باید از این قوانین تبعیت کنند.

- ، صادق خلیلیان ظهر امروز یکشنبه همراه با معاون اجرایی رییس جمهور از پالایشگاه آبادان بازدید و اظهار کرد: بر اساس مصوبات سفر رییس جمهور باید دو بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان و مرکز فوق تخصصی قلب خرمشهر مورد بازدید قرار می گرفتند.

استاندار خوزستان افزود: امید است تا دو ماه آینده بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان به بهره برداری برسد و تا تیرماه سال آینده نیز مرکز فوق تخصصی قلب خرمشهر فعال شود؛ زیرا بهره برداری از این دو مرکز در تأمین نیاز درمانی استان خوزستان و همچنین توریسم سلامت بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به بازدید از شبکه فاضلاب و تأسیسات تصفیه خانه فاضلاب این دو شهر خبر داد: روند کار در این پروژه ها سرعت گرفته و 76 درصد از تأسیسات تصفیه خانه فاضلاب آبادان ایجاد شده و در چند ماه آینده به اتمام می رسد.

استاندار خوزستان گفت: بحث های مرتبط با تأمین آب شرب این دو شهر از تأسیسات آب غدیر مطرح است که باید تا قبل از تابستان بهره برداری برسد؛ فاز اضطراری این طرح به صورت هشت ماهه تنظیم شده که 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح طبقه بندی مشاغل در منطقه آزاد اروند باید اجرایی شود

طرح طبقه بندی مشاغل در منطقه آزاد اروند باید اجرایی شود