مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-06اقتصادي

مشکل تردد کشتی های ایرانی به بنادر قطر رفع می شود


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، توسعه بنادر شمالی بوشهر را یکی از دغدغه های این سازمان دانست و گفت: ساماندهی این بنادر در دستورکار قرار دارد.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، توسعه بنادر شمالی بوشهر را یکی از دغدغه های این سازمان دانست و گفت: ساماندهی این بنادر در دستورکار قرار دارد.

علی اکبر صفایی ظهر امروز پس از بازدید از پروژه ها و زیرساخت های بندر بوشهر با اشاره به اینکه مجموعه بنادر و دریانوردی استان بوشهر اقدامات مختلفی را در دستورکار خود قرار داده است، اظهار کرد: بندر بوشهر، جزیره نگین و جزیره خارک به عنوان مرکز صادرات محصولات و مواد خام نفتی، بندر عسلویه و سایر بنادر بوشهر از اهمیت بسیار بالایی برای کشور برخوردار هستند و حجم عظیمی از ترافیک دریایی کشور را در حوزه مواد نفتی و غیرنفتی به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات بسیار خوب صورت گرفته پس از سفرهای اخیر رییس جمهور به کشورهای منطقه و گشایش های حاصل شده، رشد خوبی در حوزه صادرات و واردات داشته ایم و در بندر بوشهر نیز شاهد رشد 22 درصدی نسبت به سال گذشته هستیم که نویدبخش رونق فعالیت های دریایی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان بنادر با اشاره به اینکه در حوزه فعالیت های نفتی، صادرات نفت خام از 1،5 میلیون بشکه فراتر رفته است، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تردد کشتی های ایرانی به بنادر قطر رفع می شود

مشکل تردد کشتی های ایرانی به بنادر قطر رفع می شود