مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-06فرهنگي

فیلم های نوروزی سینماهای بندرعباس مشخص شدند


با توجه به در پیش بودن نوروز 1401 همچون سال های گذشته بحث انتخاب فیلم های برتر جهت اکران نوروزی بیش از پیش داغ شده به نوعی که بندرعباس با 6 فیلم نیز به استقبال نوروز سینمایی می رود.

- احمد اسفندنیا در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به دغدغه بنده در خصوص ایجاد فضایی مناسب و حرفه ای برای علاقه مندان به سینما در بندرعباس پس از رایزنی های مختلف خوشبختانه علاوه بر مدیریت سینما ستاره شهر بندرعباس توانستم مدیریت سینما ستاره جنوب بندرعباس را نیز برعهده بگیرم تا خدمات مناسب و کیفیت مطلوبی را برای علاقه مندان به سینما ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه تعمیرات و بهسازی سینما ستاره جنوب را شروع کردیم، خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده سیستم صوت این سینما تبدیل به دالبی می شود، پروژکتور را در نوروز ارتقا می دهیم و وضعیت ایمنی و نورپردازی سالن سینما ستاره جنوب را به وضعیت استاندارد می رسانیم.

اسفندنیا با اشاره به اینکه با توجه به تغییر رنگ شهر بندرعباس به نارنجی از امروز اکران در سینما به ظرفیت 75 درصدی می رسد، عنوان کرد: فعالیت سینما ستاره جنوب از فردا 16 اسفندماه با اکران فیلم های گشت ارشاد 3 و مورچه خوار آغاز می شود.

وی با بیان اینکه برای اکران نوروزی برنامه ریزی مناسبی در هر دو سینما ستاره شهر و ستاره جنوب صورت گرفته است، تصریح کرد: قرار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های نوروزی سینماهای بندرعباس مشخص شدند

فیلم های نوروزی سینماهای بندرعباس مشخص شدند