مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-06حوادث

امدادگر هلال احمر ناجی جان مادر و دختر شد/تولد نوزاد عجول در آمبولانس


مادر 28 ساله دهاقانی چهارمین فرزند خود را که ظاهراً عجول هم بود، با کمک امدادگران دهاقانی به سلامت در آمبولانس هلال احمر به دنیا آورد.

- به گزارش، در این ارتباط اظهار داشت: شب گذشته در ساعت 23:3 توسط مرکز 112 شهر اصفهان از نیاز به امدادرسانی برای مادر بارداری مطلع و دقایقی بعد به همراه تیم امداد و نجات به مکان مورد نظر در روستای دزج دهاقان برای رسیدگی و کمک به مادر باردار حاضر شدم.

محمود نیکی با اشاره به زایمان مادر باردار در بین راه افزود: پس از ملاحظه شرایط مادر اقدامات اولیه برای انتقال وی به بیمارستان انجام و وی را وارد آمبولانس کردیم اما پس از 6 دقیقه این ماد باردار، در بین راه وضع حمل کرد.

امدادگر هلال احمر شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زایمان جز موارد اورژانسی در دنیا محسوب می شود، برای ما سرعت عمل و نجات مادر و نوزاد در اولویت قرار دارد؛ خداوند را شاکریم که این نوزاد با اقدامات تخصصی امدادگری سالم به دنیا آمد.

نیکی گفت: بدین ترتیب این مادر 28 ساله چهارمین فرزند خود را که ظاهراً عجول هم بود در آمبولانس هلال احمر و با کمک امدادگران به سلامت به دنیا آورد و از من تقاضا کردند که نام این نوزاد دختر را من تعیین کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادگر هلال احمر ناجی جان مادر و دختر شد/تولد نوزاد عجول در آمبولانس

امدادگر هلال احمر ناجی جان مادر و دختر شد/تولد نوزاد عجول در آمبولانس