مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-06دانش

اولین همایش ملی «تازه های پژوهش در فیزیولوژی ورزشی» برگزار شد


اولین همایش ملی «تازه های پژوهش در فیزیولوژی ورزشی» با دریافت 120 مقاله در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

- اولین همایش ملی تازه های پژوهش در فیزیولوژی ورزشی برگزار شد ایسنا/اردبیل اولین همایش ملی تازه های پژوهش در فیزیولوژی ورزشی با دریافت 120 مقاله در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

داود سیف زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی 15 اسفند در این همایش گفت: گروه تربیت بدنی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی از پتانسیل علمی و عملی برخوردار است و این دانشکده در مسیر صحیحی حرکت می کند و در برگزاری همایش پیشرو است.

وی با بیان اینکه تلفیق علم و عمل باعث می شود که خروجی ها قابل توجه باشد، اضافه کرد: باید نتایج پژوهش ها و مقالات ارسالی به همایش ها در جامعه پیاده سازی شود.

حجت الاسلام عبدالله حسنی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: روح انسان زمانی لذت می برد که قلب او سالم باشد.

وی ادامه داد: همان طور که بدن سالم نیازمند تمرین و ورزش است، رسیدن به کمال انسانی و معرفت نفس هم نیازمند تمرین و ممارست است.

محمد نریمانی رییس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی و رییس اولین همایش ملی تازه های پژوهش در فیزیولوژی ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش ملی «تازه های پژوهش در فیزیولوژی ورزشی» برگزار شد

اولین همایش ملی «تازه های پژوهش در فیزیولوژی ورزشی» برگزار شد