مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-06سياسي

جشنواره «انا من حسین» کلید خورد/ اختری: پاسخ به شبهات عاشورایی هدف جشنواره است


نشست خبری جشنواره «انا من حسین» با حضور آیت الله اختری رییس بنیاد بین المللی عاشورا و حجت الاسلام حسینی عارف دبیر جشنواره در حوزه هنری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نشست خبری جشنواره انا من حسین با حضور آیت الله محمدحسن اختری رییس بنیاد بین المللی عاشورا و حجت الاسلام سید علیرضا حسینی عارف دبیر جشنواره در حوزه هنری برگزار شد.

برگزاری دور اول جشنواره با عنوان پیامبر اعظم (ص) در این مراسم حسینی عارف طی سخنانی با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره گفت: دوره نخست در سال های 93 و 94 با عنوان پیامبر اعظم (ص) برگزار شد آن زمان به دلیل اهانت به ساحت پیامبر جشنواره کلید خورد و با استقبال هنرمندان مواجه شد.

ارسال 900 اثر به دوره اول جشنواره وی ادامه داد: در دور نخست 900 اثر به دست ما رسید که بسیاری از فیلمسازان جوانی که در جشنواره حضور پیدا کردند بعدها به عنوان برگزیدگان جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

اهداف جشنواره انا من حسین حسینی عارف درباره اهداف جشنواره گفت: در ادیان مختلف به امام حسین علیه السلام و عاشورا توجه دارند و شاهد هستیم در راهپیمایی اربعین از همه ادیان و مذاهب و ملیت ها حضور پیدا می کند، پس لازم است ما فرهنگ حسینی را به غیر مسلمانان و غیر شیعیان به خوبی معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «انا من حسین» کلید خورد/ اختری: پاسخ به شبهات عاشورایی هدف جشنواره است

جشنواره «انا من حسین» کلید خورد/ اختری: پاسخ به شبهات عاشورایی هدف جشنواره است