مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-06سياسي

حمایت از مسکن زوج های جوان دانشجو/ اعطای نشان کرامت افزایی به مراکز درمانی


مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، حمایت از مسکن زوج های جوان با توسعه و تجهیز خوابگاه های متاهلی مناسب و فرهنگسازی لزوم حمایت از مادران دانشجو را از جمله سیاست های افزایش جمعیت برشمرد.

- به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نخستین نشست کارگروه فرهنگی قرارگاه جمعیت وزارت بهداشت با موضوع افزایش جمعیت برگزار شد.

در این نشست دکتر مجید احمدی مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت گفت: موضوع جمعیت یکی از دغدغه های جدی کشور است که شاید در یک دهه گذشته مورد تاکید مسوولان و دولتمردان بوده و بدون شک موضوع افزایش جمعیت و رساندن کشور به یک وضعیت مطلوب جمعیتی، محصول یک کار مستمر فرهنگی و ایجاد یک نگرش جدید در سبک زندگی است و قطعا راه حل آن نیز از این رهگذر قابل حل خواهد بود.

وی افزود: به هرحال کارکردهای اقتصادی و مباحثی از این قبیل و مشوق هایی از جنس اقتصادی و مسائلی از این دست می تواند مقوم کار باشد اما راه حل اصلی به شمار نمی رود.

احمدی اظهار داشت: موضوع تشکیل قرارگاه جمعیت در وزارت بهداشت و لزوم نگرش فرهنگی به مقوله جمعیت یکی از برنامه های اصلی و مدون معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت است که در این مسیر با دعوت از کارشناسان مجرب و همچنین اعضای کارگروه، تلاش داریم موضوع جمعیت را بخصوص در جامعه بخصوص دانشگاه پیگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مسکن زوج های جوان دانشجو/ اعطای نشان کرامت افزایی به مراکز درمانی

حمایت از مسکن زوج های جوان دانشجو/ اعطای نشان کرامت افزایی به مراکز درمانی