مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-06سياسي

جشنواره های بومی و محلی در سمنان برگزار می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: برگزاری جشنواره های بومی و محلی در نوروز 1401 با استفاده از موسیقی محلی، سنتی و اجرای آیین های بومی و سنتی و بازی های محلی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی خدمات سفر نوروز 1401 در حوزه روستاهای استان اظهار کرد: ضرورت دارد تا از ظرفیت روستایی برای جذب مسافران در ایام نوروز 1401 به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

وی ادامه داد: معرفی جاذبه های روستایی و تشویق سرمایه گذاران برای حضور در روستاها از اهداف تعیین شده برای خدمات سفر در نوروز 1401 است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: فروش لبنیات، صنایع دستی، غذاهای محلی و سایر مواردی که مورد توجه گردشگران است باید در ایام نوروز 1401 در دستور کار روستاها باشد.

وی تأکید کرد: بهسازی، زیباسازی و پاک سازی روستاها و تمامی اماکن گردشگری، بومگردی و مجتمع های خدماتی در روستاها توسط دهیاری ها انجام شود.

حمیدی تصریح کرد: برگزاری جشنواره های بومی محلی در ایام نوروز 1401 با استفاده از موسیقی های محلی، سنتی و اجرای آیین های بومی و سنتی و بازی های محلی متناسب با هر روستا انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های بومی و محلی در سمنان برگزار می شود

جشنواره های بومی و محلی در سمنان برگزار می شود