مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-06سياسي

تدوین 9 برنامه مرتبط با قانون جوانی جمعیت در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از تدوین 9 برنامه مرتبط با قانون جوانی جمعیت در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت خبر داد.

- به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نخستین نشست کارگروه فرهنگی قرارگاه جمعیت وزارت بهداشت با موضوع افزایش جمعیت برگزار شد.

در این نشست دکتر علی اکبر محمدی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، اقدامات این صندوق و برنامه های مرتبط با قانون جوانی جمعیت را تشریح کرد.

وی گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت یکسری برنامه های هم راستا با قانون جوانی جمعیت تدوین کرده است که از جمله می توان به تسهیلات فرزندآوری، افزایش مقدار و تعداد وام های ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل، افزایش سرانه حق اولاد دانشجویان اشاره کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: برقراری وام ازدواج دانشجویی، برقراری تسهیلات فرزندآوری، افزایش وام ودیعه مسکن نخبگان، افزایش وامهای دانشجویان متاهل و کمک در تجهیز و بهسازی خوابگاه های متاهلی دانشجویی و نیز ساخت خوابگاه های متاهلی از دیگر برنامه های صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت است.

وی افزود: توسعه حمایت از دانشجویان در راستای پیاده سازی سیاست های افزایش جمعیت از جمله راهبردهای ما به شمار می رود و ما در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با 9 برنامه اصلی مرتبط با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 9 برنامه مرتبط با قانون جوانی جمعیت در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت

تدوین 9 برنامه مرتبط با قانون جوانی جمعیت در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت