مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-06سياسي

سپاه با عربده کشی دشمن به وحشت نمی افتد


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه با عربده کشی دشمن به وحشت نمی افتد، با زیاده گویی های قاتلین در انقلاب زمین گیر نمی شود و به حاشیه نمی رود و با تمجید ذوق زده نمی شود.

-   سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز 15 اسفندماه در آیین بیعت با فرمانده در جوار مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: هر امتی و هر انسانی باید خود را با ایام الله های بعثت، غدیر، عاشورا و ظهور تطبیق و مشخص کند.

وی بیان کرد: امام راحل از بین انقلابیون جمعیتی را تعریف و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشکیل داد و بسیج را با شکل مردمی پایه آن قرار داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امام راحل سپاه را برای بقای انقلاب خواند، اظهار کرد: با این اقدام امام می توان از انقلاب و ارزش های انقلاب دفاع و آن را گسترش داد.

وی با بیان اینکه هشت سال جنگ نابرابر توانستیم عاشورا را تکرار کنیم، اضافه کرد: این سپاه باور دارد برای انجام این رسالت خطیر و سنگین باید سه خصیصه عباس علیه السلام را در وجود خود نهادینه کند.

معروفی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عباس انقلاب است به گونه ای که سد فولادین در برابر دشمنان است و دشمنان بدانند اگر بخواهند به انقلاب اسلامی، ملت و ولایت تعدی کنند باید از سپاه عبور کنند و این برای آنها امکان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه با عربده کشی دشمن به وحشت نمی افتد

سپاه با عربده کشی دشمن به وحشت نمی افتد