مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 07:372022-03-06سياسي

اشتغال زایی و توانمندسازی مهم ترین رسالت کمیته امداد است


استاندار آذربایجان شرقی، حمایت از کسب وکارهای کوچک و متوسط را ازجمله روش های سامان دهی حوزه ی اشتغال عنوان کرد و گفت: کمیته امداد با توانمندسازی و اشتغال زایی برای مددجویان تحت پوشش خود زمینه خودکفایی و خوداتکایی آنها را فراهم می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، حمایت از کسب وکارهای کوچک و متوسط را ازجمله روش های سامان دهی حوزه ی اشتغال عنوان کرد و گفت: کمیته امداد با توانمندسازی و اشتغال زایی برای مددجویان تحت پوشش خود زمینه خودکفایی و خوداتکایی آنها را فراهم می کند.

عابدین خرّم در آیین افتتاح طرح های خود کفایی و مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ریایت جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: مردم مومن و متدین ایران اسلامی و خیران نیک اندیش همیشه در کمک به نیازمندان خوش درخشیده اند و کمک های آنها از طریق کمیته امداد به صورت هدفمند به دست محرومان می رسد.

وی گفت: اشتغال زایی و توانمندسازی از مهم ترین اهداف و رسالت های کمیته امداد است تا مددجویان تحت پوشش این نهاد بتوانند در مسیر خودکفایی و خوداتکایی قرار گیرند.

خرّم تاکید کرد: وجود فقر مطلق در کشور اسلامی قابل قبول نیست و اگر چنین افرادی در جامعه وجود دارند باید شناسایی و تحت حمایت قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی و توانمندسازی مهم ترین رسالت کمیته امداد است

اشتغال زایی و توانمندسازی مهم ترین رسالت کمیته امداد است