مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 07:022022-03-06ورزشي

توسعه فرهنگ دینی، ضامن بقای نسل آینده انقلاب است


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اشاعه تربیت اسلامی و آموزش فرهنگ اسلامی را ضمانتی امن و معتبر برای بقا و بالندگی نسل های آینده انقلاب دانست.

- دکتر محمدحسین انباردار رویکرد تمام فعالیت های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در راستای توسعه و اشاعه فرهنگ دینی برشمرد.

به نقل از علوم پزشکی شیراز، انباردار ادامه داد: تلاش برای اشاعه و گسترش فرهنگ دینی و تربیت اسلامی، حرکتی ماندگار و موثر برای تعیین و تامین سرنوشت فردای ایران اسلامی بوده و تلاشی جهادگونه به شمار می رود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ایجاد کارگروه توسعه تربیت اسلامی در این معاونت خبر داد و عنوان کرد: هدف نهایی این کارگروه، تغییر سبک زندگی و تبدیل و تقریب آن به سبک زندگی اسلامی است.

انباردار این برنامه ریزی را شامل گروه های مختلف کارکنان، دانشجویان و اساتید، همچنین خانواده و بستگان این اعضا عنوان کرد و گفت: در این زمینه معرفی الگوهای به روز رسانی شده، رویدادهای فرهنگی، ورزشی و مشاوره ای متنوعی برای همه اقشار در نظر گرفته شده است.

او این برنامه ریزی را متناسب با شرایط سنی، جسمی، تحصیلی و علایق شخصی گروه های هدف خواند و از کارشناسی دقیق این فعالیت ها با نظارت کامل متخصصان مجرب و کارشناسان صاحب نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فرهنگ دینی، ضامن بقای نسل آینده انقلاب است

توسعه فرهنگ دینی، ضامن بقای نسل آینده انقلاب است