مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 00:422022-03-05حوادث

2 نفر از عاملان درگیری روستای مال قائد خود را به پلیس معرفی کردند


فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: دو نفر از عوامل اصلی درگیری (ضاربین) شب گذشته در روستای مال قائد شهرستان گناوه خود را به پلیس معرفی کردند.

- ، سرهنگ حسین احمدی شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران در خصوص کلیپ منتشر شده با موضوع جولان چماق داران و بی حرمتی به لباس سادات و روحانیت که شب گذشته از درگیری در روستای مال قائد شهرستان گناوه در فضای مجازی منتشر شد اظهار داشت: نزاع و درگیری به وقوع پیوسته در حقیقت بر اثر اختلافات قومی و قبیله ای جوانان دو طایفه شهرستان گناوه اتفاق افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه بیان داشت: این درگیری در ابتدا، بیرون از مغازه شروع شده و در ادامه نیز فرد مورد تهاجم به داخل مغازه پناه برده که ضاربان با ورود به مغازه، متأسفانه حرمت فروشنده که از سادات جلیل القدر محل بوده است را هم نگه نداشته و با حمله به فرد پناه جو موجب آزار این سید بزرگوار که در وسط طرفین درگیری قرار گرفته بود شده اند، هر چند ایشان هیچ نقشی در این درگیری نداشته است.

سرهنگ احمدی خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه فرد مورد تهاجم تاکنون شکایتی علیه ضاربان ارائه نکرده اما پلیس بلافاصله با تحقیقات انجام شده، هویت ضاربان را شناسایی و دستگیری آنها را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 نفر از عاملان درگیری روستای مال قائد خود را به پلیس معرفی کردند

2 نفر از عاملان درگیری روستای مال قائد خود را به پلیس معرفی کردند