مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 23:322022-03-05سياسي

گروسی: مفتخرم با تاریخ ایران بیشتر آشنا شدم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو رافائل ماریانو گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در حاشیه سفر دیپلماتیک خود به تهران به همراه بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی و هیات همراه با مشایعت امید کمالوند معاون اجرایی موزه ملی ایران، - مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در دفتر یادبود موزه ملی ایران نوشت: مفتخرم که بیشتر با تاریخ ایران از طریق زیبایی هنر آن آشنا شدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو رافائل ماریانو گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در حاشیه سفر دیپلماتیک خود به تهران به همراه بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی و هیات همراه با مشایعت امید کمالوند معاون اجرایی موزه ملی ایران، امروز شنبه برای دومین بار از موزه ملی ایران بازدید کرد.

گروسی از موزه باستان شناسی و هنر دوران اسلامی ایران با راهنمایی کرم میرزایی رییس این موزه و فیروزه سپیدنامه رییس موزه ایران باستان، بازدید کرد و طی دیدار از تالار قرآن، آثار دوره های صدر اسلام، سلجوقی، ایلخانی، تیموری، صفوی، قاجار با هنر و تمدن ایران در دوران اسلامی (در یکی از مهم ترین موزه های جهان اسلام) آشنا شد.

نسخ خطی خمسه نظامی و مسالک الممالک ثبت شده در فهرست حافظه جهانی یونسکو و همچنین قرآن تک برگ منسوب به بایسنقر میرزا، محراب بقعه ربیعه خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروسی: مفتخرم با تاریخ ایران بیشتر آشنا شدم

گروسی: مفتخرم با تاریخ ایران بیشتر آشنا شدم