مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 20:272022-03-05بين الملل

انتقال تجهیزات نظامی آمریکا از شمال سوریه به عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سانا، دو روز پیش نیروهای آمریکایی با کمک شبه نظامیان وابسته به «نیروهای دموکراتیک سوریه»، صدها نفر را از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سانا، دو روز پیش نیروهای آمریکایی با کمک شبه نظامیان وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه ، صدها نفر را از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید، از اردوگاه خان الجبل در حومه شمالی الحسکه به خاک عراق منتقل کردند.

نیروهای آمریکایی یک کاروان نظامی متشکل از 42 خودرو را از پایگاه خود در حومه الحسکه به سمت شمال عراق خارج کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاروانی متشکل از 42 خودرو شامل 40 تانکر حامل تجهیزات نظامی به همراه دو خودروی زرهی متعلق به نیروهای اشغالگر آمریکایی نیمه شب گذشته گذرگاه غیرقانونی الولید را ترک و به سمت شمال عراق حرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سانا، دو روز پیش نیروهای آمریکایی با کمک شبه نظامیان وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه ، صدها نفر را از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید، از اردوگاه خان الجبل در حومه شمالی الحسکه به خاک عراق منتقل کردند.

نیروهای اشغالگر آمریکایی به صورت مکرر کامیون های حامل سلاح و تجهیزات نظامی و لجستیکی را از طریق گذرگاه های غیرقانونی برای تقویت پایگاه هایشان و تضمین ادامه سرقت نفت و منابع طبیعی سوریه با کمک نیروهای سوریه دموکراتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تجهیزات نظامی آمریکا از شمال سوریه به عراق

انتقال تجهیزات نظامی آمریکا از شمال سوریه به عراق