مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 19:422022-03-05ورزشي

مربی سپاهان: باید بازی مقابل فجر سپاسی را ببریم


تیم فجر سپاسی از نظر بازیکن و سازماندهی تدافعی خوب هستند، آن ها به امتیاز نیاز دارند و البته ما هم باید بازی را ببریم و سه امتیاز را کسب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، میگوئل تکسیرا مربی تیم سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار این تیم با تیم فجر سپاسی اظهار داشت: فردا در مقابل تیمی بازی خواهیم داشت که با سازماندهی خوبی بازی کرده و در بعضی لحظات بازی با کیفیت خوبی داشتند و در وسط زمین و ضد حملات قوی هستند، ما با بازیکن ها تمرین کرده ایم و صحبت های لازم انجام شده است و آماده رقابت هستیم.

وی ادامه داد: البته تیم مقابل در شرایط سختی هستند و به امتیاز نیاز دارند و ما هم در شرایطی هستیم که باید پیروز بازی باشیم.

تکسیرا با بیان این که آمادگی لازم برای این بازی داریم،  گفت: تمرینات زیادی در این خصوص داشته ایم و بر روی پیروزی در بازی تمرکز خواهیم داشت.

  مربی تیم سپاهان بیان کرد: در این بازی چند بازیکن مان را در خدمت نداریم، حسن شوشتری و یاسین سلمانی مصدوم هستند و دو بازیکن دیگر هم شرایط نامساعدی دارند که باید دید چه شرایطی را برای فردا خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این هفته خیلی کار کرده ایم و بازیکنان را به چالش کشاندیم و می دانیم که در بازی فردا چه اقدامی را انجام دهیم، تمام تلاشمان را باید کنیم تا نتیجه خوبی را به دست آوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی سپاهان: باید بازی مقابل فجر سپاسی را ببریم

مربی سپاهان: باید بازی مقابل فجر سپاسی را ببریم