مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 18:222022-03-05اقتصادي

ضرب الاجل بازرس کل لرستان به شهرداری و آبفا/ حریم «فلک الافلاک» ساماندهی شود


رییس سازمان بازرسی لرستان به شهرداری خرم آباد و همچنین شرکت آب و فاضلاب لرستان برای ساماندهی حریم قلعه تاریخی «فلک الافلاک» طی روزهای آتی ضرب الاجل داد.

- خرم آباد- رییس سازمان بازرسی لرستان به شهرداری خرم آباد و همچنین شرکت آب و فاضلاب لرستان برای ساماندهی حریم قلعه تاریخی فلک الافلاک طی روزهای آتی ضرب الاجل داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا مسافران نوروزی بتوانند مسافرت های خود را از جمله به استان لرستان انجام دهند.

انتقاد از عملکرد شهرداری و آب و فاضلاب وی با بیان اینکه یکی از محل های مورد توجه مسافران نوروزی قلعه تاریخی فلک الافلاک است عنوان کرد: در این راستا امروز بازدیدهایی را از حریم و اطراف این قلعه تاریخی داشتیم.

رییس سازمان بازرسی لرستان در ادامه با انتقاد از عدم همکاری شهرداری خرم آباد و همچنین شرکت آب و فاضلاب استان در رابطه با ساماندهی حریم و اطراف قلعه فلک الافلاک و همچنین ساماندهی پارکینگ های اطراف این قلعه بیان داشت: تاکید ما به مدیران این دو دستگاه همکاری لازم با میراث فرهنگی و همچنین انجام اقدامات لازم برای رفع مشکلات و نواقص موجود است.

رازانی با انتقاد از وضعیت سنگ فرش های حریم و اطراف قلعه فلک الافلاک ، وجود گودال ها و چاله های فراوان و همچنین وجود مکان های تجمع معتادان در حریم این قلعه تاریخی بیان داشت: این ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل بازرس کل لرستان به شهرداری و آبفا/ حریم «فلک الافلاک» ساماندهی شود

ضرب الاجل بازرس کل لرستان به شهرداری و آبفا/ حریم «فلک الافلاک» ساماندهی شود