مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-05اقتصادي

امهال اصل تسهیلات خسارت دیدگان از خشکسالی


مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از بخشودگی سود، کارمزد و جرایم تسهیلات دریافتی بهره برداران بخش کشاورزی که در سال زراعی گذشته از خشکسالی خسارت دیده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمود کجوری با بیان اینکه افرادی که سر رسید بدهی آنها در سال 1400 است شامل بخشودگی مذکور می شوند، اظهار کرد: بانک های عامل موظفند اصل تسهیلات دریافتی این افراد به مدت سه سال امهال نمایند.

به گفته وی؛ این مصوبه صرفا در شهرستان هایی که در سال زراعی 1400-1399 تحت تاثیرخشکسالی قرارگرفته و توسط سازمان مدیریت بحران کشور به استانداری ها اعلام شده است، مشمولین واجد بهره مندی به بانک های عامل معرفی می شوند.

وی ابراز کرد: بار مالی ناشی از اجرای این بند در کشور، حداکثر به میزان 20 هزار میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تضمین خواهد شد.

کجوری با اشاره به اینکه متعاقبا دراسفندماه جاری اعتباراولیه به منظور اجرای بند خ ماده 33 قانون برنامه به استان ها ابلاغ شده است، بیان کرد: متقاضیان بخش کشاورزی با مراجعه به بانک های عامل با دردست داشتن مصوبه کارگروه بند خ ماده 33 مبنی بر مشمولیت استفاده ازاین مساعدت دولت، امکان امهال تسهیلات سررسید شده درسال 1400 راخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امهال اصل تسهیلات خسارت دیدگان از خشکسالی

امهال اصل تسهیلات خسارت دیدگان از خشکسالی