مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 17:272022-03-05حوادث

دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش با شرارتهای متعدد در اهواز


فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش معروف شهرستان اهواز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مقابله بی امان با اراذل و اوباش و طرح ارتقاء امنیت عمومی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان طی یک رصد فنی و اطلاعاتی چند ماهه موفق به شناسایی و دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش سطح یک شهرستان اهواز شدند.

وی افزود: این اراذل و اوباش که تحت تعقیب چند ساله محاکم قضایی بوده و جرایم و شرارت های بسیاری از جمله آدم ربایی،اسید پاشی،شرب خمر، سرقت،اخاذی و ضرب و جرح عمدی را مرتکب شدند،بعد از چند ماه اقدامات فنی و اطلاعاتی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد یک دستگاه خودرو بکار رفته در سرقت ها و همچنین سلاح های سرد مورد استفاده نیز کشف شد، تصریح کرد: این اراذل و اوباش با انتشار کلیپ هایی از شرارتهای خود در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی و تهدید دیگران کرده که دستگیری آنان خط پایانی بر جرائم آنها در فضای حقیقی و مجازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش با شرارتهای متعدد در اهواز

دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش با شرارتهای متعدد در اهواز