مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-05سياسي

اجرای 1746 پروژه محرومیت زدایی سپاه طی یک سال گذشته در کرمان


طی یک سال گذشته در سطح استان کرمان، یک هزار و 746 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با اعتبار 79 میلیارد و 105 میلیون تومان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در نشست خبری به مناسبت روز پاسدار، ماموریت سپاه را حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن دانست و اظهار داشت: فلسفه وجودی سپاه، اعتقادی، انقلابی و جهادی است.

وی در تشریح اقدامات یک سال اخیر سپاه در استان بیان کرد: استان کرمان جزو چهار استان کشور بوده که دچار تنش آبی است و به همین دلیل قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی را راه اندازی کردیم و کشور از این طرح کرمان تاثیر و الگو گرفت.

معروفی با اشاره به اینکه استان کرمان، اطلس آب نداشت، تصریح کرد: اطلس آب استان را تهیه کردیم و اکنون یک هزار و 200 روستا در استان دچار تنش آبی هستند و به رفع مشکلات آبی روستاها پرداختیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: از پایان فروردین امسال تا 25 اسفندماه آبرسانی به 340 روستا در استان به اتمام می رسد و تا سوم خرداد سال آینده این عدد به 409 روستا خواهد رسید و برای این پروژه ها 803 میلیارد تومان هزینه شده است که اگر در این پروژه ها از نیروهای جهادی استفاده نمی کردیم این هزینه حدود دو برابر می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1746 پروژه محرومیت زدایی سپاه طی یک سال گذشته در کرمان

اجرای 1746 پروژه محرومیت زدایی سپاه طی یک سال گذشته در کرمان