مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-05حوادث

کشف زمین خواری 9 میلیارد ریالی در گلپایگان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف زمین خواری به ارزش 9 میلیارد و 366 میلیون ریال در بخش کوچری شهرستان گلپایگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهارداشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تصرف غیرقانونی بخشی از زمین های زراعی در منطقه تفریحی گردشگری کوچری توسط فردی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان گلپایگان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های لازم توسط کارشناسان محیط زیست و مأموران پلیس اقتصادی شهرستان گلپایگان، مشخص شد 65 هزار متر از زمین های زراعی به صورت غیرقانونی تصرف شده اند.

هاشمی فر با بیان اینکه ارزش زمین های تصرف شده توسط کارشناسان مربوطه 9 میلیارد و 366 میلیون ریال اعلام شده است، گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده، متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با زمین خواری و هر گونه جرم اقتصادی از شهروندان خواست، هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف زمین خواری 9 میلیارد ریالی در گلپایگان

کشف زمین خواری 9 میلیارد ریالی در گلپایگان