مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-05سياسي

مراقب حوادث چهارشنبه سوری باشید/توصیه های وزارت بهداشت


رییس اداره پیشگیری از حوادث وزارت بهداشت، ضمن توصیه های لازم در خصوص پیشگیری از وقوع حادثه چهارشنبه سوری، گفت: شرایطی فراهم کنیم که چهارشنبه سوری ایمن شود.

- ، علیرضا مغیثی افزود: یکی از راه های ایمن سازی نسبی چهارشنبه سوری، این است که خطرهای بالقوه این ایام را به خوبی برای فرزندمان توضیح دهیم و قوانین و چارچوب های تربیتی ما را به او یادآوری کنیم.

اگر کودک با ما همکاری کرد، جواب او پاداش و تشویق است، اما اگر او را منع کردیم و نپذیرفت، باید برایش شرط بگذاریم و بهترین شرط این است که خودمان هم کنار او حضور داشته باشیم و بر رفتارهایش نظارت کنیم تا خطری تهدیدش نکند.

اگر به هر دلیلی چنین امکانی برایمان فراهم نیست، باید لااقل یک فرد بالغ مورد اعتماد را همراه کودکمان بفرستیم.

وی در خصوص توصیه های ایمنی مراسم چهارشنبه سوری، بیان کرد: قطع عضو ضایعه ای جبران ناپذیر است، با احتیاط و پرهیز از رفتارهای پر خطر، زندگی را برای خود و دیگران تلخ نکنیم.

اصابت ترکش های ناشی از انفجار مواد محترقه به چشم، باعث بروز آسیب هایی در ناحیه پلک و چشم می شود و گاهی حتی به نابینایی می انجامد.

رییس اداره پیشگیری از حوادث وزارت بهداشت با بیان اینکه مردم نباید با ایجاد سر و صدای ناهنجار و مهیب، شادکامی دیگران را به تلخی تبدیل کنند، تصریح کرد: از قرار دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب حوادث چهارشنبه سوری باشید/توصیه های وزارت بهداشت

مراقب حوادث چهارشنبه سوری باشید/توصیه های وزارت بهداشت