مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-05اجتماعي

شاخص هوا در زنجان در وضعیت خطرناک قرار دارد


کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: شاخص کیفی هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح 340 و در وضعیت خطرناک بوده است.

- الناز هاشمی کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان امروز در گفت و گو، اظهار کرد: شاخص کیفی هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح 340 بوده است.

کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: مسؤول آلاینده PM10 و وضعیت کیفی هوا خطرناک است.

وی با اشاره به اینکه شاخص کیفیت هوای استان زنجان در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 15 در روز گذشته در وضعیت خطرناک قرار داشت، گفت: شاخص کیفیت هوای این استان در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 15 امروز به میزان 400 بوده است.

هاشمی با اشاره به اینکه علت این آلایندگی ها ذرات معلق در هوا با قطر کوچک تر از 10 میکرون بود، گفت: این آلایندگی متاثر از وزش شدید باد و ورود گرد و غبار از غرب کشور است.

کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: بر این اساس باید گروه های حساس از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و کودکان، سالمندان، بیماران ریوی و قلبی و بانوان باردار حتی الامکان از منازل خارج نشوند و فعالیت های طولانی و سنگین در خارج از منزل را نیز کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص هوا در زنجان در وضعیت خطرناک قرار دارد

شاخص هوا در زنجان در وضعیت خطرناک قرار دارد