مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-05اقتصادي

تخفیف عوارض ساختمانی به 11گروه/ مهاجرت سالی 223 هزار نفر به تهران


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: با توجه به واحدهای مسکونی موجود در شهر تهران، وجود واحدهای ناپایدار، میزان ازدواج، ضریب استهلاک ساختمان ها و کسر میزان مرگ و میر و جبران ضریب استهلاک، - معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: با توجه به واحدهای مسکونی موجود در شهر تهران، وجود واحدهای ناپایدار، میزان ازدواج، ضریب استهلاک ساختمان ها و کسر میزان مرگ و میر و جبران ضریب استهلاک، ما در شهر تهران سالانه به احداث 150 هزار واحد مسکونی نیاز داریم.

همه این موارد نشان می دهد که در سال آینده باید تحول اساسی در حوزه مسکن شکل بگیرد و برای جبران عقب ماندگی ها در تولید مسکن باید حداقل حدود 180 هزار واحد مسکونی در تهران تولید شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه هم اندیشی و هماهنگی به منظور برگزاری اولین همایش الزامات و راهکارهای تولید، مانع زدایی و پشتیبانی مسکن و ساختمان در شهر تهران با حضور حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مجید غفوری مشاور عالی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، حسن محتشم عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران و جمعی از انبوه سازان و سازندگان مسکن برگزار شد.

صارمی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردم در اداره امور، گفت: برنامه ما، بهره گیری از ظرفیت مردم و بخش خصوصی برای پیشبرد امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف عوارض ساختمانی به 11گروه/ مهاجرت سالی 223 هزار نفر به تهران

تخفیف عوارض ساختمانی به 11گروه/ مهاجرت سالی 223 هزار نفر به تهران