مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-05اقتصادي

ارائه تخفیف عوارض ساختمانی به 11 گروه از سازندگان و شهروندان


معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران از ارائه تخفیف عوارض ساختمانی به 11 گروه از سازندگان و شهروندان خبر داد.

- به گزارش، جلسه هم اندیشی و هماهنگی به منظور برگزاری اولین همایش الزامات و راهکارهای تولید، مانع زدایی و پشتیبانی مسکن و ساختمان در شهر تهران برگزار شد.

حمیدرضا صارمی در این نشست با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردم در اداره امور، گفت: برنامه ما، بهره گیری از ظرفیت مردم و بخش خصوصی برای پیشبرد امور مربوط به شهر است و باید توجه داشته باشیم که هرجا مردم پای کار نباشند، مدیران با شکست مواجه می شوند.

وی درخصوص ضرورت رونق ساخت و ساز در تهران، گفت: یکی از مشکلاتی که ما در کشور با آن مواجهیم، کاهش بعد خانوار از سال 1365 تاکنون است؛ چرا که وقتی بعد خانوار کاهش پیدا می کند، فشار تقاضا برای واحد مسکونی بالا می رود.

در عین حال، سالانه یک میلیون نفر به جمعیت ایران و یک میلیون و دویست هزار خانوار در کشور اضافه می شوند، بنابراین ما سالانه به حدود یک میلیون واحد مسکونی برای سکونت خانوارهای جدید نیاز داریم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: باید بدانیم که در سال 1360 جمعیت شهرنشین و روستانشین کشور برابر و پس از آن شهرنشینی افزایش یافت و طبق پیش بینی های صورت گرفته تا سال 1430 شهرنشینی به 85 درصد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تخفیف عوارض ساختمانی به 11 گروه از سازندگان و شهروندان

ارائه تخفیف عوارض ساختمانی به 11 گروه از سازندگان و شهروندان