مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-05اجتماعي

هرمزگان مشاور عالی کانون آموزشگاه های رانندگی کشور شد


جانشین پلیس راهور هرمزگان آموزش های سوری را بزرگترین تهدید برای فرهنگ ترافیک و بلای جان تک تک شهروندان دانست.

- جانشین پلیس راهور هرمزگان صبح امروز (14 اسفندماه) در گردهمایی آموزشی وتوجیهی موسسان و مدیران آموزشگاه های رانندگی استان هرمزگان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش اظهار کرد: عامل انسانی یکی از مهمترین عوامل موثر در تصادفات محسوب گردیده و با آموزش و آگاه سازی می توان به کاهش حوادث رانندگی و آسیب های پس از آن کمک کرد.

سرهنگ کیوان دلیلی افزود: پلیس راهور در همین راستا با واگذاری وظیفه آموزش به بخش خصوصی تلاش دارد با نظارت و همراهی دقیق و البته تلاش و تعامل آموزشگاه های رانندگی استان به ارتقای فرهنگ ترافیک و کاهش حوادث جاده ای کمک کند.

جانشین پلیس راهور هرمزگان با بیان اینکه تبدیل فرهنگ ترافیک به وظیفه و تعهد اجتماعی شهروندان از مهمترین ماموریت های ماست تصریح کرد: مطابق وظایف تعیین شده برای پلیس، مدرسین آموزشگاه ها و هنرجویان رانندگی، بایستی هر بخش با احساس مسئولیت هر آنچه در توان داریم برای ارتقای فرهنگ ترافیک به کار ببندیم.

وی در ادامه بر تعامل و همکاری متقابل پلیس با آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: انتظار می رود موسسین و مدیران آموزشگاه های رانندگی با هدف رفع نواقص و افزایش کنترل و نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان مشاور عالی کانون آموزشگاه های رانندگی کشور شد

هرمزگان مشاور عالی کانون آموزشگاه های رانندگی کشور شد