مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-05اقتصادي

تخفیف عوارض ساختمانی به 11 گروه از شهروندان پایتخت/آمار واحدهای مسکونی تهران


معاون شهردار تهران از ارائه تخفیف عوارض ساختمانی به 11 گروه از شهروندان و سازندگان تهرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، جلسه هم اندیشی و هماهنگی به منظور برگزاری اولین همایش الزامات و راهکارهای تولید، مانع زدایی و پشتیبانی مسکن و ساختمان در شهر تهران با حضور حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مجید غفوری مشاور عالی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، حسن محتشم عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران و جمعی از انبوه سازان و سازندگان مسکن برگزار شد.

 حمیدرضا صارمی معاون شهردار تهران با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردم در اداره امور، گفت: برنامه ما، بهره گیری از ظرفیت مردم و بخش خصوصی برای پیشبرد امور مربوط به شهر است و باید توجه داشته باشیم که هرجا مردم پای کار نباشند، مدیران با شکست مواجه می شوند.

وی درخصوص ضرورت رونق ساخت و ساز در تهران، گفت: یکی از مشکلاتی که ما در کشور با آن مواجهیم، کاهش بعد خانوار از سال 1365 تاکنون است، چراکه وقتی بعد خانوار کاهش پیدا می کند، فشار تقاضا برای واحد مسکونی بالا می رود.

در عین حال، سالانه یک میلیون نفر به جمعیت ایران و یک میلیون و دویست هزار خانوار در کشور اضافه می شوند، بنابراین ما سالانه به حدود یک میلیون واحد مسکونی برای سکونت خانوارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف عوارض ساختمانی به 11 گروه از شهروندان پایتخت/آمار واحدهای مسکونی تهران

تخفیف عوارض ساختمانی به 11 گروه از شهروندان پایتخت/آمار واحدهای مسکونی تهران