مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-05بين الملل

امارات به فهرست خاکستری اف ای تی اف اضافه شد


گروه ویژه اقدام مالی (اف ای تی اف) اعلام کرد که امارات را به لیست خاکستری خود که ویژه کشورهای تحت نظارت بیشتر است، افزود.

- گروه ویژه اقدام مالی (اف ای تی اف) اعلام کرد که امارات را به لیست خاکستری خود که ویژه کشورهای تحت نظارت بیشتر است، افزود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز عربی، گروه ویژه اقدام مالی (اف ای تی اف) یک نهاد بین المللی برای رصد حمایت مالی از تروریسم در سراسر جهان است که توسط گروه هفت برای ساختار مالی جهانی و نظارت بر جرائم مالی شامل پولشویی تشکیل شد.

به گفته کارشناسان، کشورهایی که در لیست خاکستری این گروه قرار دارند، علاوه بر نظارت دقیق تر، با خطر از دست دادن اعتبار خود و تغییر در رتبه بندی اعتباری و نیز مشکلاتی در دریافت حمایت مالی جهانی و افزایش هزینه های معاملات مالی مواجه هستند.

این گروه که دفتر آن در پاریس قرار دارد، در بیانیه ای اعلام کرد، امارات برای اجرای طرح عملیاتی گروه جهت تقویت کارکرد ساختار خود در مبارزه با پولشویی و حمایت مالی از تروریسم تلاش خواهد کرد.

دولت امارات در واکنش به این اقدام اف ای تی اف بر پایبندی جدی خود به همکاری نزدیک با این گروه جهت دستیابی به یک نقشه راه و اجرای توصیه های صادره تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات به فهرست خاکستری اف ای تی اف اضافه شد

امارات به فهرست خاکستری اف ای تی اف اضافه شد