مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-05حوادث

ضرب و شتم 2 مامور حفاظت فیزیکی بیمارستان قائم مشهد توسط همراهان بیمار


2 مامور حفاظت فیزیکی شاغل در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم(عج) حین خدمت و انجام وظیفه مورد ضرب و شتم همراهان یک بیمار قرار گرفتند.

- ایسنا/خراسان رضوی 2 مامور حفاظت فیزیکی شاغل در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم(عج) حین خدمت و انجام وظیفه مورد ضرب و شتم همراهان یک بیمار قرار گرفتند.

این 2 مامور وظیفه شناس حفاظت فیزیکی بیمارستان قائم(عج) در حال انجام وظیفه از ورود همراهان یک بیمار که قصد ورود غیرمجاز به داخل بیمارستان را داشتند، ممانعت به عمل آوردند که در این میان هر 2 مامور حفاظت فیزیکی وظیفه شناس توسط این افراد مورد ضرب و جرح ناگهانی و اصابت چاقو از ناحیه قفسه سینه، دست، پا و پهلو قرار گرفتند.

دکتر اردکانی، مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نمایندگی از رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ضمن عیادت و دلجویی از این 2 مامور وظیفه شناس در جریان روند درمان آن ها قرار گرفت.

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه ضارب پس از ضرب و جرح متواری شده، خاطرنشان کرد: با پیگیری های مستمر توسط حراست و امور حقوقی دانشگاه از طریق تشکیل پرونده شکایت قضایی و همچنین با همکاری نیروی انتظامی مشهد و بازجویی از برادران و دیگر همراهان بیمار ضارب متواری به زودی دستگیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم 2 مامور حفاظت فیزیکی بیمارستان قائم مشهد توسط همراهان بیمار

ضرب و شتم 2 مامور حفاظت فیزیکی بیمارستان قائم مشهد توسط همراهان بیمار