مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-05سياسي

سپاه عباس انقلاب است و در خدمت رسانی مکان، زمان و لباس را نمی شناسد


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با یادآوری اقدامات سپاه در زمان بحران های طبیعی در کشور، اظهار کرد کرد: در خدمت رسانی به مردم مکان، زمان و لباس نمی شناسیم و اینها نباید مانع کارها باشد این باید الگوی مدیریتی در کشور باشد.

- ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با یادآوری اقدامات سپاه در زمان بحران های طبیعی در کشور، اظهار کرد کرد: در خدمت رسانی به مردم مکان، زمان و لباس نمی شناسیم و اینها نباید مانع کارها باشد این باید الگوی مدیریتی در کشور باشد.

سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز 14 اسفندماه در نشست خبری به مناسبت هفته پاسدار با طرح این سوال که چرا دشمن سپاه را می زند؟ گفت: سپاه صرفا یک نیروی نظامی نیست.

وی با بیان اینکه بعثت پیامبر اعظم برای بشر است و صرفا برای مسلمین نیست، تصریح کرد: کربلا بقای دین خداست و امام راحل حدوث را آفرید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: امام راحل سپاه را تشکیل داد و فرموند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه فقط در جغرافیای جمهوری اسلامی ایران محدود نیست و رسالتی که در قانون اساسی ثبت شد و سپاه در کنار ماموریت های نظامی و ایجاد امنیت و در عرصه های نیمه سخت و نرم ماموریت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه عباس انقلاب است و در خدمت رسانی مکان، زمان و لباس را نمی شناسد

سپاه عباس انقلاب است و در خدمت رسانی مکان، زمان و لباس را نمی شناسد