مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-05اقتصادي

علت قطعی برق منابع انرژی تجدیدپذیر چیست؟


بر اساس نتایج تحقیق جدید، انرژی های تجدیدپذیری که به شبکه اصلی برق وارد می شوند، می توانند سیستم را بی ثبات کنند و به طور بالقوه باعث قطع برق شوند.

- به نقل از تک اکسپلور، ریاضیدانان دانشگاه ناتینگهام انگلستان، از داده های کنتورهای هوشمند برای ردیابی چگونگی تغییر ترکیب شبکه در طول زمان استفاده کردند و دریافتند تاب آوری در طول یک روز متفاوت است و جذب بالای صفحات خورشیدی می تواند شبکه را بیشتر در معرض خرابی قرار دهد.

تولید انرژی تجدیدپذیر خانگی با بیش از یک میلیون سیستم فتوولتاییک خورشیدی (PV) (سیستمی است که قادر به تبدیل مستقیم انرژی خورشیدی به انرژی الکتریسیته می باشد) در مقیاس کوچک در بریتانیا به سرعت در حال رشد است.

این ژنراتورهای تجدیدپذیر در مقیاس کوچک، دارای خروجی کم و متناوب و اغلب در سراسر شبکه های برق توزیع شده و تعداد زیادی از آنها به شبکه های برق متصل هستند.

تولید خانگی، یک جزء کلیدی از یکپارچه سازی انرژی های تجدیدپذیر را تشکیل می دهد و شامل تعرفه تشویقی است که به تولیدکننده برای تزریق برق ذخیره شده خود به شبکه بالادست پول می پردازد.

این منبع برق با روشن و خاموش شدن ژنراتورها به طور متناوب و خانواده ها که نقش مصرف کننده یا تولیدکننده را به صورت روزانه و استفاده فصلی ایفا می کنند و شرایط جوی متفاوت، غیرقابل پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت قطعی برق منابع انرژی تجدیدپذیر چیست؟

علت قطعی برق منابع انرژی تجدیدپذیر چیست؟