مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-05سياسي

واردات خودرو دست مافیا را از بازار کوتاه می کند


نگاه این کمیسیون تنظیم بازار خودرو با واردات محدود است و قطعا مجمع تشخیص مصلحت نظام با تایید این طرح دست مافیا را از بازار خودرو کوتاه خواهد کرد.

- حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت طرح واردات خودروهای خارجی اظهار داشت: افکار عمومی نباید اساس واردات خودرو را با واردات 50 هزار خودرو اشتباه بگیرند زیرا این دو موضوع از یکدیگر متفاوت است.

نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی افزود: نیت و هدف مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح واردات خودرو آن است که تولید داخل به اندازه کافی وجود ندارد لذا باید با واردات کمبود خودرو را مرتفع کرده و موجب افزایش کیفیت خودروهای تولیدی در داخل را فراهم آورد.

حسینی کیا تصریح کرد: طرح واردات خودرو به معنای مقابله با تولید داخل نیست بلکه مجلس همواره حامی تولید داخلی بوده و باید زمینه رشد بیشتر آنرا فراهم کرد اما باید این حمایت شاکله و اساس خاصی داشته باشند و خودروسازان بتوانند در بازه زمانی خاصی خود را ارتقا دهند.

وی گفت: نگاه کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تنظیم بازار خودرو با واردات محدود خودرو است؛ قطعا مجمع تشخیص مصلحت نظام با تایید این طرح دست مافیا را از بازار خودرو کوتاه خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات خودرو دست مافیا را از بازار کوتاه می کند

واردات خودرو دست مافیا را از بازار کوتاه می کند