مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 03:272022-03-05اقتصادي

هجوم ادامه دار مردم به جاده ها در آستانه نوروز


سفرهای جاده ای مردم در هفته گذشته باز هم نسبت به هفته قبل از آن افزایش یافت که نشان می دهد، ترددهای بین استانی در فاصله دو هفته مانده به سال نودر حال اوج گیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفرهای جاده ای مردم در هفته ای که گذشت در شرایطی که هر روز شاهد بیشتر شدن تعداد شهرهای قرمز کرونایی و جولان ویروس امیکرون در کشور بودیم، تغییر محسوسی را نسبت به هفته قبل از آن تجربه کرد.

چرا که بر اساس تازه ترین آمارهای منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور درباره وضعیت تردد وسایل نقلیه مختلف در بازه زمانی ششم تا 12 اسفند ماه، به صورت متوسط یک میلیون و 868 هزار و 513 وسیله نقلیه در هر روز در محورهای مواصلاتی کشور تردد کردند که نسبت به هفته قبل از آن افزایش 10 درصدی را تجربه کرد و در قیاس با به هفته مشابه سال گذشته رشد چهار درصدی داشت.

همچنین در این بازه زمانی بیش از هشت میلیون و 200 هزار وسیله نقلیه با پلاک یکتا تردد کردند که گرچه آمارها نسبت به هفته قبل از نظر تعداد پلاک های یکتا با کاهش قابل توجهی نسبت به هفته قبل از این بررسی همراه بود اما تعداد تردد و سفر همین تعداد خودرو نسبت به هفته گذشته بیشتر شده است.

همچنین مانند هفته های گذشته خودروهای شخصی با پلاک استان های تهران و البرز با سهمی بیش از 25 درصدی در صدر قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم ادامه دار مردم به جاده ها در آستانه نوروز

هجوم ادامه دار مردم به جاده ها در آستانه نوروز