مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 00:472022-03-04سياسي

تدوین نظام عادلانه پرداخت ها/ سال آینده وضعیت بهتر می شود


رییس جمهور به سازمان امور اداری و استخدامی ماموریت داده که نظام عادلانه پرداخت را تدوین کند.

- خبرنگار مهر ، سید محمد حسینی شامگاه جمعه در جمع اعضای کانون دانشگاهیان، رؤسا و هیأت علمی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی استان، اظهار داشت: چند نوع کارمند در دولت وجود دارد که موجب ناهماهنگی شده است درحالیکه نظام هماهنگ پرداخت و مدیریت خدمات کشوری تدوین شده اما درگذشته با چانه زنی، بسیاری از دستگاه ها خود را از آن مستثنی و جدا کردند تا دریافتی بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه نباید 2 نفر در یک اداره با یک نوع کار حقوق های متفاوت دریافت کنند، افزود: این موضوع سبب کاهش انگیزه افراد می شود؛ از این رو عدالت را باید در همه جا و دستکم در بدنه دولت محقق کنیم تا انگیزه کارکنان بیشتر شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه در هر زمینه ای که در کشور مشکل وجود دارد باید تحول ایجاد شود تا کارها سامان پیدا کند، ابراز داشت: نابسامانی های بسیاری را نیز شاهد هستیم اما عزم و اراده جدی در دولت وجود دارد و همه در حال تلاشند و به طور شبانه روزی فعالیت می کنند تا مشکلات را برطرف کنند.

حسینی با اشاره به اینکه امروز دولت، مجلس و دستگاه های مختلف در یک مسیر قرار گرفته اند، تصریح کرد: از این فرصت برای خدمت به مردم باید نهایت استفاده را کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نظام عادلانه پرداخت ها/ سال آینده وضعیت بهتر می شود

تدوین نظام عادلانه پرداخت ها/ سال آینده وضعیت بهتر می شود