مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 21:122022-03-04سياسي

غرامت سیل 98 به کشاورزان گلستان پرداخت نشده


نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم تحقق قول دولت قبل به کشاورزان سیل زده، گفت: غرامت آسیب دیدگان کشاورزی در سیل هنوز پرداخت نشده است.

- دکتر ایری امشب در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رییس جمهور در گرگان برگزار شد با اشاره به ضرورت اصلاح تعرفه ها و مناطق جغرافیایی گرمسیری و سردسیری در موضوع قیمت حامل های انرژی، اظهار کرد: در این حوزه عدالت اجتماعی رعایت نشده و برخی از مناطق استان در محرومیت شدید قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه غرامت سیل سال 98 متاسفانه هنوز به کشاورزان پرداخت نشده است، افزود: در زمان سیل مسئولان قول دادند به ازای هر هکتار دو میلیون تومان به کشاورز پرداخت کنند، اما فقط 50 درصد پرداخت شده است و این در حالی است که ارزش پول هم در این مدت کاهش یافته است.

نماینده مردم غرب استان گلستان با تاکید بر اینکه 6 نفر از شهدای حادثه سیل همچنان پرونده شهادت شان بلاتکلیف ایت، خاطرنشان کرد: متاسفانه در منطقه ما برخی مناطق مثل جنگل را وقف کرده اند که شرعا و قانونا خلاف است.

ایری با اشاره به اینکه تکمیل و آسفالت جاده دامغان، سفیدچشمه، ویزوار که تنها هشت کیلومتر از آن باقی مانده می تواند این منطقه را به کریدور ترانزیت شمال به جنوب تبدیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرامت سیل 98 به کشاورزان گلستان پرداخت نشده

غرامت سیل 98 به کشاورزان گلستان پرداخت نشده