مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 19:022022-03-04فرهنگي

«در ستایش تصویر» قباد شیوا در جشن تصویر سال


در ستایش تصویر قباد شیوا طراح گرافیک پیشگام ایران، یکشنبه 15 اسفند در جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه تصویر سال، قباد شیوا از طراحان گرافیک معاصر ایران و از پیشگامان هنر نوگرای ایران، سال 1319 در همدان به دنیا آمد.

او از سال 1341 که در دانشگاه تهران به تحصیل در رشته نقاشی مشغول بود، تاکنون ده ها نمایشگاه گروهی و انفرادی، در دنیا برگزار کرده و در نشریات ایرانی و خارجی پرشماری فعالیت داشته است.

شیوا، طراح پوستر ایرانی است که خوشنویسی سنتی، عناصر نگارگری و نقش مایه های قالی و کاشی در ترکیب بندی های ایرانی شاخصه ی آثار او است.

در ستایش شش دهه فعالیت هنری این هنرمند ماندگار و نوگرای هنر ایران، برنامه ی روز یکشنبه پانزدهم اسفند ماه 1400، نوزدهمین جشن تصویر سال است.

این مراسم ساعت 18 برگزار می شود و در ادامه بزرگداشت چهره های شاخص تصویر در ایران از شش سال گذشته با تجلیل از حضور تاثیرگذار اکبرعالمی، محمودکلاری، عباس کیارستمی، علیرضا زرین دست و کامبیزدرم بخش در رشته های تصویری از سوی جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر آغاز شد.

امسال در ادامه برنامه در ستایش تصویر پس از وقفه ای دوساله در پی پاندمی کرونا و محدودیت برگزاری برنامه های فرهنگی در ایران، از فخرالدین فخرالدینی و قباد شیوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«در ستایش تصویر» قباد شیوا در جشن تصویر سال

«در ستایش تصویر» قباد شیوا در جشن تصویر سال