مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 18:372022-03-04سياسي

اعتراض به وضعیت آسفالت خیابان های تبریز


رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهروندان تبریزی از موضوع آسفالت شهر گله مند هستند و در این باب اعتراضاتی دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله دهقان نژاد اظهار کرد: در خصوص آسفالت ریزی از شرکت های پیمانکار و کارخانجات تولید آسفالت یک تضمین پنج ساله بگیریم تا هر ایرادی در این مدت پیش بیاید موظف به اصلاح شوند.

وی افزود: شهروندان تبریزی از موضوع آسفالت شهر گله مند هستند و در این باب اعتراضاتی دارند، حقیقتا وضعیت آسفالت شهر نامطلوب بوده و باید در این راستا ضمانت های اجرایی اتخاذ شود.

دهقان نژاد گفت: پیشنهادم این است که ما در خصوص آسفالت ریزی از شرکت های پیمانکار و کارخانجات تولید آسفالت یک تضمین پنج ساله بگیریم تا هر ایرادی در این مدت پیش بیاید موظف به اصلاح شوند.

رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی افزود: پیمانکاران پس از آسفالت ریزی می روند و چند ماه بعد آسفالت تخریب می شود و شهرداری می ماند و شهروندانی که باید این وضعیت را تحمل کنند.

دهقان نژاد یادآور شد: بهتر است مجموعه شهرداری به این موضوع مهم توجه داشته باشد و تضمین کاملی برای آسفالت ریزی در نظر بگیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به وضعیت آسفالت خیابان های تبریز

اعتراض به وضعیت آسفالت خیابان های تبریز