مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-04اقتصادي

پرواز فوق العاده هما به رومانی برای انتقال ایرانیان مقیم اوکراین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران حسین جهانی اعلام کرد: با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان ایرانی و سایر هموطنان مقیم اوکراین، - مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز فوق العاده هما برای انتقال ایرانیانی که خود را از اوکراین به رومانی رسانده اند، روز آینده به رومانی انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران حسین جهانی اعلام کرد: با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان ایرانی و سایر هموطنان مقیم اوکراین، خود را به کشور رومانی رسانده اند، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان ناوگان حامل پرچم و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، آمادگی خود را برای انجام پرواز فوق العاده جهت انتقال این افراد اعلام کرد.

جهانی در ادامه افزود: پس از هماهنگی های لازم سازمان هواپیمایی کشوری با سازمان هواپیمایی کشوری رومانی و اخذ مجوز های لازم، برای انجام پرواز فوق العاده برنامه ریزی لازم صورت گرفت.

وی به چگونگی انجام این پرواز اشاره کرد و گفت: این پرواز در روز شنبه 14 اسفندماه سال جاری با شماره پرواز 5392 در ساعت 23 و 10 دقیقه از فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز و در ساعت 01 و 20 دقیقه (به وقت محلی) در فرودگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز فوق العاده هما به رومانی برای انتقال ایرانیان مقیم اوکراین

پرواز فوق العاده هما به رومانی برای انتقال ایرانیان مقیم اوکراین