مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-04ورزشي

گزارش ایسنا از حضور سجادی در «کلاله»/ رخ نمایی اسب اصیل ترکمن در مقابل وزیر ورزش


وزیر ورزش و جوانان با حضور در شهرستان کلاله به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور با مردم و اقشار مسئولان این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

- گزارش ایسنا از حضور سجادی در کلاله / رخ نمایی اسب اصیل ترکمن در مقابل وزیر ورزش ایسنا/گلستان وزیر ورزش و جوانان با حضور در شهرستان کلاله به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور با مردم و اقشار مسئولان این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر حمید سجادی در بدو ورود به شهرستان کلاله با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان به ساحت مقدس شهدا و ایثارگران ادای احترام کرد و مورد استقبال فرزندان و خانواده شهدا و ایثارگران قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان به همراه فرماندار کلاله، نماینده مردم شرق استان در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با حضور در روستای صوفیان که قطب پرورش اسب استان گلستان و کشور است از باشگاه پرورش اسب آقای قلیچی که اقدام به پرورش اسب های اصیل ترکمن با نام آخال تکه می کند بازدید کردند.

نماینده تام الاختیار رییس جمهور وزیر ورزش و جوانان در برنامه بعدی خود با حضور در فرودگاه کلاله دومین فرودگاه استان گلستان به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور از امکانات و تجهیزات این فرودگاه بازدید کرد و از نقایض و دغدغه های مطرح شده پیرامون راه اندازی دائمی این فرودگاه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از حضور سجادی در «کلاله»/ رخ نمایی اسب اصیل ترکمن در مقابل وزیر ورزش

گزارش ایسنا از حضور سجادی در «کلاله»/ رخ نمایی اسب اصیل ترکمن در مقابل وزیر ورزش